The flu is gonna get you...

Det suger verkligen att vara sjuk.
Jag hoppas bara på att det inte är influensan som kommit för att mig också, men med min otur vet man ju aldrig.

Det hela började urarta natten till idag, då jag bara låg o hostade och kände febern åka runt i kroppen.
Nån timme innan jag skulle upp fick jag krampanfall i vaderna och de flesta vet hur obehagligt det är.
Själv har jag inte haft kramp i vaderna sen jag tränade mycket (typ 1,5 år sen) och överansträngde vadmusklerna.
Men inte ens det var i närheten av hur jävla ont det här gjorde.

Ett besök på MVC en timme senare gjorde mig inte direkt gladare när barnmorskan informerar mig att det tar längre tid att bli frisk när man är gravid pga all ansträngning.
Som tur är så är det bara jag som tar stryk av att vara sjuk, bebisen klarar sig undan så det slipper jag ju oroa mig för. Om jag nu inte skulle bli allvarligt sjuk, för då vet jag faktiskt inte hur det hela påverkas...
Dagen slutade med att jag drog från jobbet runt 14ish och sen har det mesta varit i en stor jävla dimma.

Jag har precis klarnat till nu och inser återigen hur grinig jag är när jag är sjuk.
Tråkigt för folk i min närhet bara, jag blir typ 5 år gammal och inget är bra.
Nu är jag i valet och kvalet om jag kommer orka gå till jobbet imorgon igen, jag har verkligen ansträngt mig för att gå dit varje dag, trots att jag varit sjuk, med inställningen att allt bara kan bli bättre.
F O O L  Y O U!

Tur att man har internet så att man typ kan vara social ändå.
(Alla finns ju på facebook, haha)

Kommentarer
Postat av: Nicklas Eriksson

Är inte du typ alltid fem år gammal...;)

Skoja bara slå mig inte!!!

2007-10-12 @ 22:43:19
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0