Não me deixe

Snart slut på jobbet.
Eftermiddagarna är de segaste, oftast har man arbetat bort allt att göra så de att det återstår 2 timmars dö-tid.
Jag har vant mig fast jag har knappast anpassat mig efter det.
Och idag var det för jävla många köttboxar att köra ut, suck o ack o ve o alltihop. Hehe.

Som tur är har jag Lisas kalas ikväll att se fram emot.
Lisa fyller 23 imorgon och dessutom har hon & Johan förlovat sig.
GRATTIS!
Shit, de e hur grymt som helst. Visst blir man alltid paff men nog borde man sett de komma.
Om deras förhållande någonsin skulle brytas så är det ungefär samma som att kärleken skulle sluta existera.
Okej, de var kanske lite över drivet. haha.
Men dom är liksom radarparet som fortfarande håller ihop och som får oss singlar att hoppas att de finns nått lika bra där ute för oss också.
(personligen så skiter jag i relationer eftersom det inte är min grej uppenbarligen)

Imorgon ska jag hänga lite med Andreas och gå på diverse möten.
Väntar på besked om fika/häng men det dröjer...

Helgen blir änna go med facklig kurs, läsa genom Handels senaste kollektivavtal och så caféet på söndag.
Tror jag skippar att festa den här helgen också.
Jag orkar ändå inte...
Nu när  jag äntligen lärt mig att tapetsera (tack som fan Lisa, haha) så blir väl köket helt färdigtpysslat i helgen också.


Kommentarer
Postat av: Nicklas Eriksson

¡Descargue a portugueses y aprenda un cierto español!

2007-10-18 @ 21:19:31
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0