Boring, boooring

Efter att ha sett hela säsong 5 av SATC och halva säsong 3 av Scrubs så kan man nog säga att jag är uttråkad.

Mitt sociala liv har mest levt upp till sin normalkvot genom internet, thank god att folk är tillräckligt kommunikativa när alla tror att man har pest och kommer smitta dem.

Däremot har jag faktiskt satt mig bredvid de få människor (Linus och Tina) som vågade komma hem till oss för att se den otrooooligt tråkiga EM-kvalsmatchen ïgår och hostade i hopp om att faktiskt kunna smitta någon.

Den enda som verkar påverkad av vad-som-nu-går-just-nu är Spattis.
Å andra sidan är han sjuksköterska så han kan lika gärna snappat upp nått från öron/näsa/hals.

Om livet återvänder till det normala imorgon, dvs jobbet, så har jag ännu en student att handleda.
Suck.
Hoppas han är snygg iaf.

(yeees, i'm sooo bored)

Kommentarer
Postat av: freddan

Suck.
Hoppas han är snygg iaf

Haha vad lite som kan göra en dag bättre.

2007-10-15 @ 09:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0