Bite the dust...

Grattis till dottern Emma!
(som sagt, vissa av oss fick inte reda på vad det blev förrän imorse när vi kom till jobbet)
Emma och hennes man har nu äntligen fått sin dotter nr.3.

Idag har man fått uppleva den svenska avundsjukan på så nära håll att man kunde ta på den.
Jag avskyr verkligen mitt jobb.
Inte undra på att de flesta som jobbat här förut är bittra.
S U C K.

Till råga på allt så dök mitt äckliga ex upp på Kellys igår igen.
Varför måste han vara i Göteborg?
Jävla kräk, håll dig undan i ditt äckliga crust-hål däruppe i Sthlm nånstans så man slipper se dig.
Och ge mig mina pengar nån gång, ditt otacksamma fanskap.

Förutom allt detta så är jag på hyfsat bra humör ändå.
Allt känns bra, bebisen sparkar inte på revbenen så hårt just nu och det finns så mycket att se fram emot.
Sjukt roliga sammanträffanden med folk från förr som lockar fram positiva minnen och nostalgi.

Fast antagligen missar jag sista matchen, GAIS - Brajjen.
Men det gör inget.
Förhoppningsvis blir det värt det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0