At the discotheque

Äntligen helg!
Eller ja, för min del är de helg om ungefär 25 min.
Mycket som ska göras: måla, tapetsera, handla present till syrran (morsan har ja redan fixat present till, tacka vet ja internetshopping. hehe), vara frukost/lunchvärdinna osv.

Fast ikväll är det bio som gäller.
Senaste Resident Evil-filmen blir det och nog e de spännande alltid.
Och kvällen har mer spännande att bjuda på än bara filmen.. ;)

Imorgon blir det även kalas hos syrran och sedan klubb.
På söndag är det GAIS - BP, det får man ju inte missa.
Känns som en bra helg att se fram emot, men när jag kollar på min lista över saker att göra, ställen att vara på och personer att träffa....ja, då känns den alldeles för kort.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Nicklas Eriksson

Tjohooo! Tre pinnar och nytt kontrakt!!!

2007-10-07 @ 22:37:30
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0