Theory fuck-up

Så länge jag kan minnas så har jag alltid gjort teorirpov i skolan mycket snabbare än de flesta.
Vilket resulterat i några mindre pinsamma slarvfel, men jag har alltid fått goda poäng.
Väldigt ytterst sällan har det gått så dåligt att jag inte ens blivit godkänd, jag kan nog även räkna upp de gångerna på mina 10 fingrar faktiskt.
Så jag är en dålig förlorare när det kommer till teoriprov.
För även om jag har inställningen att "idag kommer jag inte klara det, pga för lite pluggande" så har jag oftast överraskat mig själv.

Idag hade vi truckteori.
Och jag hade 2 enooormt pinsamma slarvfel som gjorde att jag inte klarade det.
Jag är sjukt arg. Och det är enbart på mig själv...
(å andra sidan så visste jag att jag inte skulle fixa det helt eftersom jag inte kunnat koncentrera mig ordentligt på flera dagar)

Så jag får göra en omskrivning och tills dess kommer jag shoppa nått fint till mig själv för att muntra upp mig.
Mina 2 största brister: jag har för höga krav på mig själv och jag shoppar upp mina pengar i spontan uppmuntran.
(haha. idiot.)
Suck. Men de svarta fred perry-skorna med silverlogga är sjuuukt snygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0