Put your hands up!

Dagarna går så snabbt numera att de känns som att månaderna flyter ihop.
Nyss var det oktober och nu är de snart slut på november.
Var tar tiden vägen?

Min mage är grymt stor nu och min dygnsrytm är totalt rubbad.
Egentligen borde jag planera lite mer inför de inköp som e kvar och festen i januari som vi ska ha där hemma.
Istället jagar jag rottingmöbler till balkongen och infravärme.
Haha.
Jag har tappat det.

Helgen bestod mestadels av fest och socialt häng.
I lördags var de stor fotbollskväll hos oss för att kolla Sverige - Spanien.
Cirka 16 pers trängdes i vårt vardagsrum och ett tag tog la syret slut....folk blev inte vettigare av intag av mintuu (haha).
Dock var det en stor besvikelsematch...fast annat var ju inte att vänta ändå.

Nästa vecka, på torsdag, så jobbar jag min sista dag på det här skithålet.
Man tröttnar ju snabbt och jag har som vanligt noll tålamod, speciellt när de gäller jävla studenter och folk som går emot sina arbetskamrater.
De varken förstår eller vill förstå att de saboterar för alla andra genom sina beteende.
Det är såna som dom som splittrar arbetarrörelsen.

Grattis till Freddan som fyller år idag.
För andra året i rad fyller han la 26....(?) ;)
(du trodde jag hade glömt de va, hahaha)

Just nu sitter jag i ett moraliskt dilemma...haha...det tål att tänkas igenom ett flertal gånger.
Men jag tror jag vet vad jag håller på med i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0