Countdown

Nu är det bara att sitta och räkna ner timmarna.
Sista dagen på jobbet idag och jag är fullständigt uttråkad.

Min förra chef a.k.a. nuvarande ansvarig för truckutbildningen på lagret ska ge mig omprovet på höglyftstrucken om en halvtimme. Igår var vi väldigt oense om hur det hela skulle gå till.
Jag ansåg att han hade viss skyldighet att upplysa mig ifall han även tänkte ha en muntlig del i teoriprovet för min del (eftersom han nämnde något om det, bara för att förvissa sig om att jag har förstått...eh ja, nått sånt), varpå han använde sig av sin vanliga retorik "det är jag som är ansvarig så det är jag som bestämmer".
Alltså tyckte han att han hade all rätt i världen att skita i huruvida jag har en åsikt om något eller inte.
Hela samtalet avlöpte faktiskt lugnt från min sida (intygas av 2 andra personer även) och jag försökte avsluta samtalet några gånger genom att upplysa om att jag faktiskt hade rast och inte hade tid att prata hur länge som helst.
När han fortsatte sitt oförståeliga tjafs så sa jag helt enkelt att jag inte var intresserad av att samtala om han bara skulle tjafsa med mig.
Då kommer den helt ologiska kommentaren: Jag kan väl inte hjälpa att du tycker att jag tjafsar med dig bara för att du har humörsvängningar.
Excuse me, WHAT?
Han använde alltså mitt tillstånd som en sorts ursäkt att racka ner på mig.
Jävla mansgris.
Dock fick han inte det utbrottet han hade hoppats på utan jag och de andra 2 personerna i rummet började asgarva istället.
Snacka om en sån dum jävla idiot.
Tyvärr förstod han inte hånet i vår skrattattack.

Förhoppningsvis så blir det tid över till skoshopping ikväll eller varför inte imorgon?
FÖR JAG ÄR ÄNTLIGEN LEDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Okej, lite överdrivet glad är man ju. haha.

Kommentarer
Postat av: Nicke

Trist chef du verkar ha. Synd att såna idioter fortfarande finns.

2007-11-30 @ 22:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0