where's your head at

vilket obehag att få reda på att det förekommer, förvisso små, lögner omkring en.
varför?
jag kan inte påstå att jag förstår.
men arg är jag.
vad är vitsen med att ljuga för mig?
när blev du oärlig?
och kom inte å säg att du inte vet vad jag pratar om...
jag vill bara veta varför.

16.30
det får bli så.
om man glömmer vad man själv säger till folk så får man räkna med att bli ifrågasatt.
(speciellt när det finns loggar med exakta tider o så sparat)
ja gillar inte det dokumenterande it-samhället o dess övervakning av den enskilda individen, men det här är faktiskt en av få gånger jag faktiskt behövt använda de själv.
lustigt.
men ändock, ibland får man ju tydligen inte svar på allt.

och kom inte o säg att jag aldrig ställt upp, för både du o ja (och andra även) vet att ja alltid backat dig, genom allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0