Very nice...2-1

Idag är det GAIS!
Vi måste börja vinna nu, annars åker vi ut.
Beroende på matchen idag, så kommer jag bestämma mig efteråt om jag åker med när vi spelar mot Djurgården borta eller inte. Fast just nu är jag tveksam...
Övertyga mig?

Heja Gais, heja dom!

23.36
Herregud vilken match!
Vem trodde att vi faktiskt kunde bli bättre just nu?
När Anton Holmberg gjorde 1-0 så blev såklart hela publiken i exstas...och grymt nog..de kom ett  2-0!
ANTON HOLMBERG, we love you!
Tyvärr blev de 2-1, men vafan...Dime var ändå grym och höll resten.
Nu e jag ändå pepp att åka upp på djurgården, tack vare anna också...

När vi kom till ullevi så drog jag mot the lady's room och  precis innan trappan sprang jag nästan på The Guy!
haha. inte kunde väl jag stanna honom...eller? Jag är ju blyg o han vet ju faktiskt ingenting om mig...o så.
Men nu vet jag iaf... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0