våld?

har inte varit inne på bloggsidorna på några dagar.
jag hittade något hos henne som jag hoppas är riktat till mig.
för det värmde och lugnade ner ångesten som dök upp idag...
(jag kommer nog inte vara en av de där som dömer, jag har alltid stöttat även om jag inte förstått hur eller varför du valt som du gjort. jag hoppas du vet vad du gör, men... jag backar dig alltid ändå, det vet du.)


igår.
skitmatch, skitmål på ett felaktigt domarbeslut.
så orättvist.
t.o.m. anders.b höll med om att det inte skulle varit en straff.
men men, de blåvita idioterna vann trots allt...pga en idiot till domare.
(jag vill verkligen skriva könsord, men jag försöker hindra mig själv, haha)
tur ändå att hon inte var med på matchen.
för nog hade hon blivit rasande efteråt.
polisen gör aldrig någonting.
dom snarare låter de där ifk-huliganerna (jävla töntar) få komma fram och härja fritt.
jävla as, allihop.
förstör för oss vanliga supportrar, skrämmer barnfamiljer och ställer till med kaos.
precis som förra året.
jag blir så förbannat trött på hela den där jävla skiten.

de enda som faktiskt muntrade upp min bakisdag idag var att han tog sig övertid för att hänga med mig lite.
jobbar på osten den här veckan, det får funka.
så jävla mycket skitsnack på jobbet nu.

och folk blir chockade när någon förr eller senare helt plötsligt går berserk på gator o torg.
jag förstår de dock.
man tappar det ju.

suck.
jag behöver sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0