svenneghetto

vad underbart att vakna en söndag och inse att jag fakstiskt vaknar hemma i mitt svenneghetto.
väldigt ofta har det hänt att jag vaknat upp på en soffa/säng någonstans och inte riktigt vetat var jag är. Sen inser jag...ahaaa, efterfest! Ofta gärna på heeeelt andra sidan stan.
Men igår var jag duktig...

(svenneghetto innebär f.ö. mitt pensionärsghetto på väg mot shortvalley, de e skrämmande mycket pensionärer i ett höghus)

Lysande stunder igår: -Okänd människa lyckas med kaskadspya på vagnen hem (jaja, alla har vi säkerligen varit där) o lyckas även träffa ey kompis trots att vi satt 2 säten bakom (haha) -En full mr.Bear -Inkopplandet av tv-boxen

Minus idag: -Måste hjälpa till med inflyttning av mina sambos. JAG ÄR JU BAKFULL! (snart bjuds det på fotbollskväll här hemma, har man tv-box är det ju givet) jävla linda, ingen inspiration. hehe.


23.43
Hur underbart chockerande är det inte att hyra en gammal rulle som clueless och inse att Erica var 4 år när den kom (-95) och att hon inte alls känner till den.
Sen blir de bara mer o mer... att hon inte visste vem janne "loffe" carlsson är och knappast heller hade hört talas om marky mark. (men självklart visste hon vem mark wahlberg är, haha)
NOSTALGI!
Så vi var tvungna att ladda hem lite N.K.O.T.B och marky marks "good vibrations" för att spela för henne.
Våra grannar måste tro att vi är tokiga.
Linda, you're the best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0