Sköna 3 poäng...

Fy helvete vilken underbar känsla!
Att bara få vråla ut sin lycka på fucking sthlms stadion!
Djurgårdsresan var allt annat än dålig och inte trodde väl (iaf inte jag) vi att vi skulle vinna över råttorna.
Den underbara känslan av att vara gaisare går inte att beskriva just nu.
Även min far och Linda var tokigt glada när jag ringde efter matchen. (Min far avskyr alla sthlmslagen).
Sen tog min röst slut.
Jag har inte testat att prata den senaste timmen, jag och anna fnissade mest ikapp sista biten innan vi skiljdes åt.
Men vem behöver säga nått när man för tillfället är en av de lyckligaste människorna i Götet... Heja GAIS!

Så nu sitter jag här, nyss hemkommen.
Jag vet inte om jag ska känna mig trött eller bara lite seg, fick några timmars sömn på bussen och snart är det dags att gå till jobbet.
Hoppas jag får gå hem tidigare.

Tisdag är den nya måndagen.
Eftersom alla matcher ligger mestadels på måndagar så förlängs helgen ett snäpp, så man är oftast sleten och ibland bakfull på tisdagar istället...och de mesta känns då som de gjorde förr på måndagar.

På tal om helgen ja...
Det började med att vi var några stycken som skulle ta nån öl på sorento för att teo var i stan.
Sen blev vi en jävla liga.
Men de flesta är så hemmatama i gamlestan så jag fick lova Anders att följa med honom till iron square-regionen, i utbyte att han bjöd mig på öl förstås.
Hamnade självklart på Red room, ja avskyr egentligen stället med tanke på gamla minnen, men de gick bra ändå för där satt också en bra liga.
Precis vad jag behövde efter den där skitveckan.
Jag struntade i dol-efterfesten sen o åkte hemåt i annat sällskap. En grym kväll, jag ger den en 4:a. hehe.

I lördags, well.. jag o anna chillade hos pernilla o co...skulle kolla schlagern, men vi tjöta mest skit o drack alkohol.
Men grymt trevligt var det.
Fast vann rätt låt?

Resten av tiden gick åt till att vila mig, fast folk har tenderat att sabba alla mina sovmorgnar.
Ibland var det dock värt det.

Just nu e ja för trött för att tänka, kanske borde ja sova de där 2 timmarna som e kvar innan ja måste upp igen?

Heja GAIS, älska GAIS....heja dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0