shaking too much

förtjänar jag inte ett svar?

för det mesta tenderar närhet att bli något underligt.
typ förhastade slutsatser och alldeles för snabb utveckling.
ibland verkar jag har någon sorts påverkan på folk som jag själv inte förstår.
just nu orkar jag verkligen inte med någon form av närhet alls av "hej-jag-gillar-dig-o-vill-ha-en-relation"-typen.
men vad gör man när man helt plötsligt finner sig mitt uppe i något sånt?
att jag aldrig lär mig...

jag är bjuden på en fest i helgen.
men jag vet inte om jag vill gå.
det hade varit bättre om jag hade kunnat konsultera henne, eventuellt om hon följde med.
men men...

(jag vet inte vad jag klarar av ang. samtal just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0