Segerns baksida

Jag vaknade upp långsamt och kände segerns sötma i min mun....

...sen såg jag vad klockan var och fick panik, inte bra att komma försent till jobbet efter en match.
Och såklart kände jag huvudvärken komma, suget efter snus och att jag var bakfull.
Vi gick såklart till sorentos efter matchen igår och tog en segeröl. Eller snarare 2....

För er som aldrig besökt sorentos så bör ni veta att ölen är tokigt billig och alltid blir det superfest.

Men jag kom i tid och har även bokat min resa på Gais-bussen till Djurgården borta. Underbart. Jag är faktiskt pepp, hänga med anna hela dagen kommer bli mycket roligt. Får la se vilka andra som följer med....

Visst känns det fånigt att jag faktiskt spanat in The Guy för typ 1 år sen eller så när jag och Linda surfade runt på internet och kollade folks bilder. Och nu har en viss arbetskamrat bestämt sig för att retas järnet, för övrigt var det ju hennes påhitt från början att jag skulle spana på honom. suck.

Jag är trött.
(det sämsta med min nya tjänst är att de veckor jag jobbar på lagerkontoret så får jag inte gå hem tidigare. suck.)

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra blogg :) Kika gärna in hos mig och lägg en kommentar!

2007-05-08 @ 12:21:05
URL: http://maouliiina.blogg.se
Postat av: Malin

Det är kul att blogga :) Jag tar studenten på Sundsgymnasiet i Vellinge !

2007-05-08 @ 16:22:43
URL: http://maouliiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0