raggare o grogg...

imorse när jag kom till jobbet så var skrikiga Henke här.
han ville gärna berätta för mig att raggar-Henke har intresserat sig för mig och även ville veta om ja hade kille.
sen var det ett jävla tjat på att jag skulle gå ut med honom.
(skrikiga henke ville ju även att ja skulle göra bort raggar-henke, men så elak är jag inte)

de e kul att känna sig eftertraktad, men en raggare? Nja, skulle inte tro de va....

16.53
jag vill hem nu.
idag har allt strulat här och jag är såååå fucking trött.
och idiotcalle bara lägger sig i min planering och hej å hå, säger till mig vad jag ska göra när det redan är gjort för att JAG redan sett till att allt blivit fixat. ditt jävla pucko!!! (jag = lite förbannad).

nu ångrar jag nästan att jag bangar festen ikväll, fast vad är nyttan med att supa sig till en karatefylla med fel människor?
kan bara gå galet.

när det blir som idag så ångrar jag nästan att jag blivit 'befordrad'....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0