hej små knattar...

...jag är trött!
Men jag är på så jävla bra humör!
Jag borde sova, men ja måste tvätta...o tänka lite.
Någon har gett mig saker att tänka på...

Ringde Linda (för 3:e gången denna morgon faktiskt) för att få prata av mig lite och breefa. Vi har ju oftast aldrig några hemligheter för varandra. Dock blev jag inte klokare av att prata med henne men de e så de e...

Vad göra nu?

Min syrra kommer slå mig, mycket hårt, om jag inte kommer på fotbollsträningen idag.
hihi.

17.08
Än så länge inga dödshot från syrran, däremot lite hån från Rikard som påstår att jag är rädd för "Bellevues Christiano Ronaldo".....hahahaha, dröm vidare!
Alltså kom jag inte iväg till fotbollen. (hoppas exet är nöjd med att han får fotbollen för sig själv, antagligen kommer jag sluta spela...)

I've never been a quitter...until now.
Vad är det som händer med mig egentligen? Jag har tappat det...


Fan att vi inte fått vårt badkar ännu, ett bad hade varit de ultimata just nu. suck.
Jag är trött.

Och tråkigt nog blir det inget MOB47 för mig ikväll...lika bra det.

Kommentarer
Postat av: c64

"hoppas exet är nöjd med att han får fotbollen för sig själv, antagligen kommer jag sluta spela...)"
nej, det är han inte.

2007-05-14 @ 23:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0