Frustration...

...jaha, vad ska man tycka egentligen?
Jag tänker aldrig ta på mig något ansvar för saker som inte är mitt fel, speciellt inte när det inte var jag som betedde mig dumt...han och enbart han har strulat till allt.
Det som var bra dock var att jag faktiskt fick en ursäkt.
Men jag är fortfarande irriterad.
Det får vara så helt enkelt.

Igår var jag alldeles för trött för både fotboll och annat.
Allergierna slog till och medicinen gör en alltid seg.
Emma kom över en sväng och det var trevligt med samtal, promenad och te med mackor till.

Men som vanligt blev det dåligt med sömn och det har varit struligt på jobbet idag.
Fast jag har blivit bra på problemlösning nu och fixade faktiskt hela dagen.
Det bästa var allt fjäsk från raggaren och nog e han söt alltid... såna små saker gör att dagen ändå blir lite lättare när man får sig ett gott skratt. Jag uppskattar våra chaufförer väldigt mycket.

Undrar om jag orkar åka förbi ikea på vägen hem idag....?

Imorgon är det fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0