2 weeks notice

sicken kväll.
jag mår så jävla bra, fast bakis.
de var sjukt kul igår.
och lite annorlunda...

idag har jag suttit och funderat lite.
vad skulle hända om jag ringde henne?
skulle hon svara eller klicka mig?
eller skulle hon ens prata med mig om hon svarade?
jag vet faktiskt inte...
men jag saknar henne som fan.
trots allt.
trots att vi inte är överens.
trots att vi bråkat.
jag undrar hur hon har det....

ikväll blir det fest, berntssons flickvän har nån sorts tillställning och igår bjöd hon mig.
sen blir det väl att gå vidare till nått annat öldrickande.
har ju lovat bjuda natta på några bärs o vår vän från en annan stad är o hälsar på så de får man inte missa...

på måndag är det derby!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0