You're so last summer

Vaknade upp av en högljudd karsch från badrummet typ runt kl.7 imorse.
Med hjärtat i halsgropen låg jag kvar och lyssnade efter mer ljud...
...men de var tyst.
Så jag var ju tvungen att gå och kolla läget.
Det var de jävla katterna som lyckats riva ner alla badrumshyllorna + innehåll rakt ner i badkaret!
Jösses amalia.
De förra hyresgästerna hade onekligen gjort ett fuskbygge när de satte upp dem.
Så jag får la ringa nån handyman som kan borra upp dem på riktigt.

Somnade om och var lite småilsk när jag väl orkade gå upp senare.
Så jag ringde min mor och beklagade mig en hel del.
Efter 40 mins knäppt men roligt samtal kände jag mig nöjd och åkte ner på stan.

Jag brände verkligen upp ALLA mina tatueringspengar.
Vad ska jag med dom till när jag ändå inte får tatuera mig förrän i februari?
Så de blev ett gäng Fred Perry-tröjor och en Henri Lloyd-tröja + en LP-spelare.
Jag är sjukt nöjd!

Vi åker nog till sthlm nästa torsdag, träffa lite vänner och hänga hela helgen.
Kanske ta mig tid att träffa mina släktingar också.
OM jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0