when it seems like paradise...

...it is really hell.

Jag drömde att jag var jagad.
Fast jag vet inte av vem, det var bara en mörk skugga som förföljde mig hur snabbt jag än sprang.
Sen snubblade jag och när jag försökte resa mig så slog skuggan undan mina ben.
Jag tittade upp och såg ditt ansikte...
Du skrattade och sa att det var rätt åt mig.
När jag vaknade så var kudden blöt av tårar.
Det var längesen jag drömde något så hemskt att jag vaknade av att jag gråter.

Idag ska jag fika med Emma.
Kära lilla Emma, de var så längesen nu.
En varsin Latte och skvaller om våra gamla arbetskamrater kommer att förgylla min kväll.

Bara för att jag säger att jag är för upptagen för att träffas så betyder det INTE att man ska strunta i att höra av sig.

Henrik bjöd mig på midsommarfest men jag tackade nej.
Han är så gullig, ringer och stör mig på arbetstid och allt.
Undrar om han gillar mig månne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0