what goes around...

...comes around....eller?

Det är så fruktansvärt störigt när man råkat slarva, att man aldrig lär sig!
Om det innebär ännu ett jobbigt beslut så kommer jag aldrig förlåta mig själv.
Fram tills jag får besked om hur saker egentligen ligger till kommer jag vara fruktansvärt nervös.
Men förhoppningsvis får jag svar redan idag och åtminstone kunna sova ordentligt igen.

Var tvungen att flytta fram min tatueringstid, hade dubbelbokat på samma dag som Elfsborgsmatchen och fotbollen går först så....

Imorgon är det utgång i vasa med jobbet, både vår avdelning och den andra.
Jag funderar fortfarande om jag ska med.
Vi är ju trots allt lediga på nationaldagen.
Ack denna skitdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0