Texas is the reason...

Självklart får man drömma ibland.
Jag gör det jämt.
Dagdrömmer alltså.
Tänker att någon gång finns det alltid ett bättre alternativ som man kan få välja.
Fast sen blir man väckt förstås, in till den bittersöta verkligheten igen...

Jag har legat på soffan ute på balkongen (vi har inglasad balkong serru) i 2 timmar och stirrat ut på det grå vädret.
Läste en episod av långsam hämnd och lät tankarna löpa fritt.
Allt löser sig, allt ordnar sig...vi säger det hela tiden.
Och nu känns allt för jävla bra.
Men skulle det sluta såhär?
Frågan är väl kanske snarare om jag någonsin kommer veta vad jag vill...

Träffade Andreas en sväng förut och det var trevligt.
Vi hade ett bra snack trots att han vet exakt hur han ska reta mig för att jag ska småsurna till.
Din jävel, hehe.

Hittade en skiva jag inte lyssnat på sen vem vet när...
Bra screamoskit och hc på den, fick den av mattis nån gång.
Så nu e de bara o koppla av en sväng till innan Maria ringer och det e dags att sätta på facet och dra på krogen.
Jag är nog bäst i hela världen på att hänga på krogen nykter.
And I like it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0