Tequilarace

Jag somnade som vanligt efter jobbet.
Efter 12 timmar blir man ganska slut i huvet och med tanke på att jag rök ihop med transportchefen redan efter 6 timmars arbetsdag så var dagen väldigt påfrestande.
Självklart gick jag vinnande ur det.
Jag är grym på konflikter.

Jag drömde att jag var på Kreta med Natta och vi hade tequilarace.
Det var solnedgång, varmt och vi satt på några klippor med underbar utsikt framför oss...
Sen ringde Henrik och jag vakna rätt brutalt.
Hur kan han få för sig att jag skulle orka meka med jänkaren halv tio på kvällen? *gäsp*
Men det var gulligt av honom och hade jag orkat så hade det varit sjukt kul...

Det är frustrerande att min koncentrationsförmåga ligger på typ nivå 3.
Mina tankar stör mitt i allt och lyckas smyga sig på.
Jag blir mer arg för varje dag som går.
Jag får liksom ingen chans.
Suck.

Jag måste börja orka träna och hitta på saker efter jobbet igen.
Men jag jobbar för jävla mycket så jag får ju faktiskt skylla mig själv när jag inte orkar.
Så snart jag slutar vara arg, så ska jag sluta gnälla.
I promise.

Ledig på fredag!!!
Woho, långhelg.
Förhoppningsvis åker vi på semester då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0