teenage kicks

Liseberg.
Fullt med folk, såklart... men på kvällarna är det som roligast.
Jag, Anna och Erica drog dit efter en trevlig träningsmatch (där Gais vann med 11-0, ovanligt nog).
Allt skulle åkas och godis skulle köpas.

Själv har jag inte åkt nått sen 2004 när jag var där med Tjabo men däremot har man ju varit på spelningar under 2005.
Förra året var jag var jag där med brudarna från jobbet och gjorde fem-kamp + gick spökhotellet.
Mycket roligt och fem-kamp är man ju grym på.

Men nu var det alla åkattraktioner som gällde.
Vi sprang mellan Colorado, Kanonen, Kulingen, Höjdskräcken till den nya för i år Uppsvinget och sedan Lisebergsbanan, Flumeride, Balder osv...
jag älskar och avskyr fartfyllda, höga karuseller och adrenalinkickarna flödade när vi hetsade varandra till att våga mer och mer.
Sen åt vi godis tills vi fick ont i magen och åkte hem och avslutade med filmkväll.

En underbar kväll helt enkelt.
Det behövde vi.

Idag blir det förhoppningsvis att bada, det e så varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0