sweet sweet rockabillyboy

idag är det ganska kyligt.
fy för att cykla säger jag.
igår fick jag skjuts hem av raggaren, de var snällt.
men idag är man hurtbulle igen.

fast om 1 timme kommer linus, jag längtar...
får se om jag orkar after work med honom och de andra.
är så trött nuförtiden.

på fredag är det dags.
natta följer med mig.
jag är verkligen nervös, kanske hade det kännts bättre om han hade följt med.
men jag frågade inte.
och han erbjöd sig inte.

tänker på allt roligt som händer i helgen.
och på fotbollen imorgon.
jag går dit med insikten att vi kommer förlora, så slipper jag bli besviken.
men underbart kommer det vara.
det finns inget goare än att gå på fotboll med polarna.
hur det än slutar imorgon så kommer jag åka hem och vara hyfsat nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0