skål

Jag prövar en period av nykterism.
Det går enklare när jag låtsas att jag är sxe, även om jag inte tror på det.

Så igår var vi på spelning på henriksberg.
(kollade lite på fotbollen först, men de var ganska tråkigt när vi var överlägsna)
Gatans lag o Born to Lose spelade och det kändes som att hela göteborgs skinheadkultur var där.
Sjukt roligt hade vi iaf, jag var ifs ensam nykter... men det var intressant.
(ursäkta att jag glömde vad förbanden heter...)

Så idag var det tidigt uppgång och jag är trött.
Mycket att göra på jobbet.
Och mycket att tänka på....

17.05
Ju fler som vet desto värre blir det.
Så är det ju alltid.

Och nu ska han flytta.
Blir det bättre eller sämre, lättare eller svårare?

Men jag säger aldrig något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0