she gives me the creeps

Det skulle bara fattas att hon börjar läsa min blogg nu också.

Krogen var kul.
Toad fyller år idag (eller ja, igår), grattis te han!
Maria var väldigt full o roade mig enormt.
Träffade Mustafa på en annan krog, han bjöd mig på en cappucino eftersom han kände ägaren.
Det var vänligt.

Jag är nöjd. Typ.

Marias lösning på allt är att jag ska flytta till landet på Gotland.
Fast jag tror jag nöjer mig med att skaffa ett hus här först....


11.20
Igår var det ett Håkan-moment.
Det var längesen nu, mycket förra sommaren.
Så jag lärde Maria vad det innebär och sen började vi ringa Linda.
Ingen annan förstod när vi skrek: Ha-ha HÅKAN! i luren och la på.
Förutom Linda.
Vi upprepade detta beteende när vi satt på krog nr.2
Jag vet, mycket omoget gjort... men fruktansvärt kul.
Det fick mig även att för första gången sakna att bo i majorna.

Dags för stan en sväng.
(Kanske träffar vi på Håkan där igen, hahahaha)

21.00
Det blev flera Håkan-moments igen.
Fast utan Håkan.
Tokiga grejer.

Nu har vi handlat nya outfits.
Det känns bra.
Och hunnit med en massa annat.
Blir tidigt jobb imorgon så jag ska gå och lägga mig strax.

Och sen är det GAIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0