i wonder why

Jag är nervös.
Sällan är jag nervös.
Men nu ska vi träffas, hon och jag, efter att inte pratat på...ja det känns ju som evigheter.
Och självklart tänker jag på allt som kan gå fel...

...för jag har varit vaken sen 4, jobbat sen 5 o kom nyss hem.
Jag är så trött att jag bara vill gråta som ett litet övertrött barn och lägga mig i min säng.
Men icke det heller.
För jag har lovat honom att faktiskt hitta på nått ikväll eftersom jag dissar festen imorgon.

Dissar festen imorgon eftersom vi ska se på fotboll här hemma.
Några av grabbarna kommer över.
Och jag borde la vara "pepp"....men jag är för trött.
Semestern är långt borta....

(jävla panik som ringer och väcker en 1 på natten, hur kan han tro att jag är ute på krogen en torsdagsnatt?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0