hata gnaget

Linda är ledsen.
När hon är ledsen blir jag arg och vill döda aset som gjort henne olycklig.
Tur för honom att jag inte orkar leta upp honom, speciellt inte idag.
(okej, jag är väldigt överbeskyddande när det gäller vissa människor i mitt liv).

Så istället gick jag och shoppade.
Nya skor (älska rea) och spanade på folk.
Ett av mina få nöjen numera. Jag har tröttnat att hänga på stan.
Dessutom shoppade vi kläder som fan igår och de e sjukt misspepp att alltid köpa större storlekar.

Sen var det dags för GAIS.
Egentligen var jag för trött för att gå på match.
Men det var så grym uppslutning i gänget, så självklart skulle jag gå.
Förpepp på GP som alltid, där jag fick en massa gratulationer (rykten sprids ju tvärr, men de gör inte mig så mycket) och vissa garantier av grabbarna.
Tjackis var i sitt esse och nu finns potential för att hooka honom med en av GK-flickorna. (haha)
Dessutom letar han febrilt efter min blogg, han är så attans nyfiken.

Ett återkommande tema är att domarjäveln alltid dömer till GAIS nackdel, speciellt på hemmaplan.
Alla kokade av ilska när huvuddomaren ändrade linjedomarens inspark till hörna.
Liksom va? Ursäkta? Är du blind? Jävla ****!
Okej, jag kan typ nöja mig med 1-1...men hade vi förlorat så hade jag inte velat vara i den lilla ******s kläder iaf.

Det har varit för mycket stress, ljug o skitsnack den senaste tiden.
Jag säger alltid att jag inte orkar mer.
Någon gång får det vara nog också.
Från och med nu så slutar jag lyssna, inom sinom tid ska jag även sluta bry mig.
Det spelar ingen roll längre.

Och dagen bjöd även på ett högst oväntat sms.
Nej, jag har verkligen inte förstått att det skulle vara nått positivt menat från hans sida.

Well, det spelar heller ingen roll längre.
Inget spelar någon roll längre.
Jag är bara så jävla trött.

Skitmatch.
Men likt förbannat åker jag på Brommapojkarna på söndag, gött e de.
Sen e de snart dags å gadda sig igen.
Jag ska tänka lite och göra en plus-lista för att peppa mig.
Jepp.

Hata hata hata AIK!

Kommentarer
Postat av: Locish

Inte lessen längre. Ordning o reda igen. Tycker om mitt man. Trots att han är ett nöt.

2007-06-26 @ 10:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0