grillfest

Det blir ett annorlunda midsommarfirande i år.
Nog för att jag saknar de förgående årens härjande, men jag orkar inte...

Jag har bjudit över ett gäng nära vänner och håller just nu på o bakar.
Har köpt mat för en himla massa pengar o nog fan kommer det blir trevligt.
Kanske drar vi på fest senare ikväll...

Vädret suger ju, tur att jag har en grill anpassad för inomhusbruk, haha.
(eller kalla de elektrisk grill, what so ever...)

Erica blev medlurad på parmiddag ikväll utan att hon förstod det.
Det var efter att hon berättat vilka hon skulle fira midsommar med som jag och Linda utbrast i ett gapskratt och sa:
-Förstår du inte att du ska på parmiddag?
Eftersom det är mina vänner så kunde jag ha anat det tidigare.
Men nog roligt var det att hon blir påtvingad en del vuxenpoäng.

Jag avskyr allt som har med par-hittepå å göra.
Det har liksom aldrig varit min grej.
Självklart har man gjort såna saker förr fast det inte har varit uttalat parsaker.
Och då har det kännts mycket bättre.
Jag får bara panik av det.

Nu är min mobil inne på sista sucken, det går inte ens att prata i den längre.
Får väl beställa en ny nästa vecka då. suck.

Imorgon ska jag få ett telefonsamtal av stor vikt.
Fast jag försöker att inte göra en så stor grej av det....
Men jag blir alltid nervös inför sånt.

Trevlig midsommar allihop! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0