down in mexico

imorgon kommer linus!!!
hoppas han stannar tills efter matchen på torsdag också.
fan va kul det ska bli!
han flyttar ju tillbaka till götet i augusti och ska förhoppningsvis utbilda sig till kock.
hoppas allt blir som förut då.
antagligen ska han, jag o påsen hitta på nått tokigt kul imorgon kväll om jag känner dom rätt....

jag tänker på dig.

16.14
jag gjorde lite fel på jobbet.
fast jag kom på mig själv.
jag brukar aldrig klanta mig.
så jag lyckades ordna upp det innan allt bara gick åt fanders.
varför?
för att jag är för disträ.
för att jag har för mycket att tänka på.

och det e svårt när man inte betyder nånting.

trots att jag är ganska känslokall så finns det tydligen nånting som får mig att bry mig.
brist på sömn kanske?
eller att jag blivit berörd?

hon tycker att jag skall försöka i alla fall.
om jag inte försöker så kommer jag aldrig veta säger hon.
det är förstås sant.
men jag vet inte...

jag kanske hellre vill vara lyckligt ovetande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0