Det blonda yrvädret

Jag måste ha kommit hem runt halv 5 inatt.
Tidsperspektiv är inte riktigt min grej.
Tack till panik som delade och betalade en taxi till shortvalley.

Igår kände jag inte för att göra någonting alls.
Jag var trött och seg, ganska vanligt nuförtiden för min del, o anna skulle komma över.
Då ringer såklart Henrik och försöker övertala mig att hänga med på fest.
Jag var lite tveksam och det blev ett attans tjat.

Efter en mycket underlig film med anna och erica blev det alldeles för mycket tjat igen så jag och anna drog på hemmafest i masthugget.
Trevlig tillställning hos Henriks kompis Peter, en trevlig man och mängder med fyllebilder och roliga hittepå.
Jag var såklart den enda som var nykter. (och nu lär man hamna på folks bildgallerier igen, haha)

När jag satt och funderade på hur jag skulle orka med även en efterfest med dessa festprissar så hörde Klas av sig.
Så jag drog och mötte upp honom, panik, hitman och några andra.
Och drog till Nef.
Där dansades det till stängningsdags och vi måste ha räknat upp till 7 killar som försökte ragga upp mig, dock till ingen nytta för dom. haha.
Den 7:e killen blev även slängd på mig, vilket gjorde att en 8:e idiot kom fram och var mycket upprörd över det omogna beteendet.
Herregud, vem är du och varför? Prins charmig?
Jag övervägde ett tag att skalla honom.
Men jag ignorerade honom och dansade vidare.

Igår fick jag allt jag behövde: komplimanger, fest & dans, uppmuntran och goda vänners sällskap.
Jag kommer klara det här.
Och panik är helt utom sig av lycka.

Självklart hade vi tvättid imorse, jag vaknade upp runt 10 och staplade ner i källaren med håret åt alla håll.
Efter tvätten var fixad, så bakade jag bröd och gjorde upp shoppinglistan, för idag ska vi baka en jävla massa grejer serru.
2 down and 8 to go.

Nu är det dags för lunchdejt med thaimat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0