bring it on!

Nu har min semester börjat!
Äntligen, I must say!
Och det var på tiden...

...för imorse var allt emot mig.
Jag orkade knappt ta mig upp, det var tungt att cykla till jobbet och ryggen gjorde ont hela dagen.
Men jag jobbade grymt bra.
Och fixade hem mig tidigare.

Så efter en välförtjänt dusch försöker jag piggna till.
Är sugen på att baka, att sysselsätta mig med något.
Måste försöka hinna till biblioteket också, har nys om en bok jag bara måste läsa.
Avkoppling kallas det.
Därför har jag alltid tyckt om att hänga på bibblan. Bästa stället om man vill vara ifred.

Ikväll ska jag hem till Natta och lilla B.
Vi ska kolla lite speciella böcker, prata och äta gott.
Jag gjorde om mina planer för att ge lite tid till att höra vad han hade att säga, men det blev inte så.
Tydligen var det inget viktigt ändå, var väl bara jag som tolkade det så när han sa det.
Så istället ska jag mysa i majorna och ställa tusen frågor...
För det e mycket jag inte direkt vet.

Dagens +:
-Natta
-Semester!
-Sova över-mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0