WoooAAA!!

Hahaha!
Heja GAIS!
Vi är bäst!
Jävla bra match asså, ser fram emot Trelleborg borta på lördag!

Halva GKG var samlade när matchen gick av stapeln, även syrran.
Anna var extra tokig och skrek mig döv, mitt stackars öra. haha.
Vad ska man säga?
Jag har skrikit mig hes precis som alla andra, men de e nog fan anna som kommer tappa rösten imorgon.
:)
Hon är för jävla go, det kommer bli så jävla kul på lördag...nästan alla ska fan dit.

Och lite höjdpunkt var det ju att spana in honom.
Hehe.
Känner mig som en jävla fåne, men han är så jävla snygg.
Undrar om han e singel månne....(hahahaha, jävla hormoner!)

Och jag får nog ta tillbaks att jag hatar Kenneth, han gjorde ändå en formidabel insats ikväll.
Heja GAIS, heja dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0