the winner takes it all

Idag blev jag stolt medlem av ett guldmedlemskort på mitt nya gym.
Hahaha.
Så fånigt egentligen.

Jag tog mig i kragen efter att ha försjunkit i någon form av tråkiga tankar igår om att allt var meningslöst just nu.
Inget var kul på krogen.
Min spegelbild i shoppingfönstrena såg tjock ut.
Och jag har verkligen inte gjort nått speciellt på min semester.

Så jag bestämde mig för att nu får jag göra något åt det.
T.ex. behöver man ju inte gå ut på krogen bara för att...
Jag ska bara gå ut när det händer något, typ spelningar.

Då ringer man även Natta som är grymmast på att pigga upp en.
Natta är bäst på sånt.
Är man nere kan man ringa henne och sen känns allt bra.
Alla mina tusen frågor som jag har jämt kan hon oftast svara på.
Och dessutom har hon alltid så jävla bra råd att ge.
Jepp, jag älskar henne med.

(nej, ja har inte gått o blitt nån tokig hippie de senaste)

I detta guldkort ingår följande:
*Styrketräning
*Gruppträning
*Konditionsträning
*Rådgivning
*Barnpassning
*Solarium
*Massage/Vattenmassage

och säkerligen nått mer som jag glömt.
Så jag börjar redan imorgon.

Det enda som saknas är simning.
Men det löser sig det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0