Stunder att minnas

Egentligen borde ju det mesta bara flyta på och såhär på sommaren borde allt vara soft.
Men ingenting stämmer och jag drivs snart till vansinne av att inte få veta hur saker ligger till.
Eller, det är så det känns just nu.

Förhoppningsvis åker jag från stan med min far ett tag nästa vecka.
Det hoppas jag verkligen på.
För här får jag aldrig vara ifred.

Jag önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden till förra sommaren.
Nu sitter jag och bläddrar bland alla minnen istället, eller...det jag kommer ihåg i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Nickersson

Oi!
Kul att du bloggar, jag har gjort det ett bra tag. Skoj att få ett referat från Dropkickspelningen som jag missade/bojkottade för att biljetterna var för dyra.
Ska skärpa till mig vad gäller GAIS-supporten efter uppehållet, men det gör så jävla ont i hjärtat att se dem spela som fulla idioter på meskalin.

2007-07-18 @ 19:38:04
URL: http://arbetarperspektiv.bloggtopp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0