much noise over nada

Igår firade vi Annas 18-årsdag på Frankes.
Trevligt ställe för övrigt.
Anna var såklart sjukt nöjd över alla presenter, jag köpte en Fred Perry-piké och ett par Fred Perry-skor till henne.
Det kom förbi en hel del trevligt folk och jag hade så fruktansvärt roligt.
Mycket humor och skratt med trevliga gaisare är inte fy skam må jag säga.

Eftersom jag skulle passa Bianca idag så lämnade jag stället i lagom tid.
Och skjuts till majorna sent på kvällen tackar man ju inte nej till.
Fast sen sov jag dåligt som vanligt, dock på en väldans bekväm soffa och blev väckt innan 8 av nattas lilla ängel.

Så vad har man gjort då?
Sjöfartsmuséet, Paddan-åktur och mat på McD.
Hon får som hon vill, 5 år gammal och grymt manipulativ, i alla fall när det kommer till mig. haha.

Så nu är jag sjukt trött.
Och lite less på det mesta faktiskt.
Jag tror jag behöver sova.
(kan jag få bli lämnad ifred någon gång? så jävla mycket snack för ingenting)

En fika på stan först bara.
(och för övrigt fick jag gilmore girls säsong 4 nyss, lovely)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0