Love is wicked

Livet är underligt ibland.
Och komplicerat ibland.
Ibland är det för jävla bra.
Men just nu är allt upp och ner, ingenting är rätt.

Jag tycker inte om när det blir så.
Så jag ligger mest i min säng och stirrar upp i taket.
Och väntar på bättre tider.

Han kommer att flytta.
Och jag verkar vara den sista att få veta.
Men egentligen visste jag om det från början, för jag visste att han skulle komma in.
Frågan är ju varför jag blir ledsen över det.
Men jag säger inget. Som vanligt.

Det kommer en egen blogg om Dropkick-spelningen senare.
Just nu orkar jag inte.
Det har varit för mycket strul på jobbet idag, systemet låg nere flera timmar och det blev lite småkaos så man skulle ju kunna säga att jag är helt slut i huvudet.

Men på lördag är det GAIS igen och dessutom får jag träffa min mor, så jag har något att se fram emot iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0