If you want my love...

Den senaste veckan skulle man kunna påstå att jag inte riktigt varit mig själv.
Och visst är det sant.
Trött, jävlig o ledsen.

Men nu har de fan gått över.
Tack vare en kärringjävel på mvc.
För att orka med allt hon ställer till med så måste jag bli mig själv och dessutom slipper jag förhoppningsvis människan som drar ner mig.
Jag ska bevisa att de alla har så jävla fel!

Efter diverse konstiga besked imorse drog jag och Linda runt på stan och shoppade.
Shopping hjälper mot allt, tro mig. hehe.
(även om jag egentligen inte är materialist)
Sen drog jag runt själv några timmar innan Anna slutade jobbet och nu har jag äntligen hittat och köpt en ny mobil.
(woho, haha).
Säljaren i affären som vi tillslut valde var inte direkt het men han flörtade vilt med mig.
Jag märkte de inte direkt, utan anna påpekade det rätt friskt.
Yes, i'm back in the game!
Haha.
Jag var ju inte annat än trevlig.
Och dessutom var jag ju tvungen att berätta för Anna om min nya hemlighet.
Jag är inte klok, haha.
Fast sen är ju frågan hur jag ska lyckas med min plan, men det går nog vägen.

Min semester har mest gått ut på att sova.
För allt roligt händer ju nästa vecka...
GAIS GAIS och åter GAIS.
Sen Dropkick Murphys förstås.
Och Martins födelsedag....de blir en jädrans massa de.

Kommentarer
Postat av: natta

I love you babe!

2007-07-05 @ 21:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0