ett helvetes humör

jag har varit riktigt huslig idag.
lagat mat till alla bakfulla jävlar som hamnade här efter sorento igår.
diskat.
läst igenom alla papper.
funderat ut vad jag (eller vi) ska baka till påsens födelsedag på onsdag.

sen gick jag till gymet, tränade o solade.
kändes enormt skönt.
och inte minst avkopplande.

men när jag kom hem och såg häftet från alkoholkommittén så blev jag arg igen.
jag har liksom lyckats förtränga det hela under helgen.
fast nu gick de inte längre.
så jag läste igenom det hela en gång till.
och på sista sidan står de enda som jag velat ha svar på men som inte en enda jävel inom hela jävla sjukvården (som jag träffat då) har kunnat ge mig.
jag hatar dom, allihop.
all oro i onödan.
era jävla *****!

sen ringde min mor och jag fick avreagera mig lite.
min mamma är grym. hon kan typ allt och hon vet allt. på ett ungefär iaf. och de hon inte vet kan hon slå upp i sina enorma lexikon hon har hemma.
hon vet även om vilket sjuhelvetes humör jag har. fast det står hon ut med. ibland. haha.
det fina är iaf att hon mest ringde för att säga att hon kommer på Trelleborg-GAIS matchen eftersom hon var ledig då. jag blev glad.
jag har säkerligen inte träffat min mamma på flera månader.

efter att vi sagt hejdå började jag sura lite igen tills linda sa att hon följer med imorgon.
för imorgon kommer jag återigen att vara på så jävla dåligt humör.
ingen sovmorgon.
tusen jobbiga frågor.
och sen alla prover.
och direkt till jobbet efter det.

de enda jag har att se fram emot imorgon är GAIS, men de e inte dumt de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0