Cry me a river

Major hook-up on Justin, dammit!

Jag och Frej åkte och lämnade katterna hos Mattis idag.
Lägenheten känns underligt tom.
Och självklart saknar jag mina älsklingar.
Men men, det går väl över.

Imorgon börjar jag jobba igen.
Upp tidigt och cykla till hising island, sitta på kontor i 8 timmar och tappa huvudet.
Fast jag har sett fram emot att börja jobba igen trots allt.
Jag vet att det låter helt sjukt, men jag verkar inte klara av för mycket fritid. Hahaha.
Och sen blir det att cykla hem och kolla Halmstad - GAIS på boxen med familjen.

Tydligen är min babo i stan och på väg hit nu, undras vad han har gjort här.
Men det är som vanligt, gubben i lådan. :)

Jävla huvudvärk.
Jag var nog ute på krogen för länge igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0