Crazy

Fan, jag hade ju bestämt mig för att cykla till jobbet idag.
(chefen kallar oss hurtbullar)
Och vaknade av att solen sken in i mitt rum.
(vilket den inte direkt gör nu)
Så jag tittade på klockan o insåg att jag sovit nästan 8 underbara timmar.
(tack vare att jag slängde ut katterna från mitt rum)
Jag satte mig upp i sängen....och tro fan att jag nästan kräktes.

Man skulle kunna tro att jag festade igår.
Det känns som en enorm baksmälla som pågår i hela min kropp.
Fast jag vet ju själv vad det beror på och det är det jävla solandet jag envisades med.
Ni som vet ni vet (hahaha).

Så jag smsade Vincnet, min räddare i nöden.
För det är jävligt gött att åka till bil till jobbet.

Fan vad lat jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0