Because you're young

Jag fick nyss ett sms från Linda.
Det stod "Älskar daj facking crazy".
Man småler ju o blir helt varm inombords.
Varför skulle jag behöva någon annan än henne?

Efter fika o häng på stan med Frugan så hakade jag med henne hem för å se en film om Charles Manson.
(äcklig creepy människa)
Därhemma fanns även en tokig Linda som pluggade för fullt och var lite väl stressad.
Jag o Fru hade handlat massor på hemköp o efter att Linda tagit sin del av kapet så försvann hon in på sitt rum.
Då passade jag på att genomföra min tokiga idé som jag kommit på när vi var på väg dit.
Det var nämligen så att jag handlat wienerbröd, 3 st av 2 sorter.
Vafan, ska jag bli tjock så ska fan alla bli det med mig.
Så jag la 2 st i en påsen, smög fram till Lindas dörr, öppnade den långsamt och attackerade Linda genom att slänga påsen med wienerbröd på henne.
Tyvärr missade jag hennes huvud, träffade magen istället. Jag har typ aldrig kunnat sikta, förutom när jag en gång i tiden höll på med sport. Och då gällde de oftast fotboll.
Och sen sprang jag fnissandes in i köket igen.
Jag visste nämligen att Linda redan satt o skrattade för sig själv inne i sitt rum.
För hon tycker om när jag e tokig.
Senare kom hon ut och sa att wienerbröden var mycket uppskattade.

Vi gör tokiga saker mot varandra hela tiden.
Därför att vi vet vad som får den andre att må bra, vad som får den andre att skratta.
Det är därför vi går på spelningar ihop och det är därför vi går på fotboll ihop.
(för då är vi tokiga ihop, detta brukar även innefatta Frugan)

För att vi är så jävla bra ihop.
För att vi är så jävla bra vänner.

För jag älskar daj också Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0