angelfuck

Snart är Linus i stan.
Hela familjen ska hjälpa till och flytta in hans saker.
Vi har saknat honom, så det ska bli kul att hänga .

Sen blir det nog en fika nere i city.

Spattis fyller år idag, fast vi firade honom lite igår på krogen.
Hela 27 år, gammal gubbe kan man säga. Haha.

Och det ryktas om att jag ska få (låna?) en hel del nintendo-prylar av någon som har haft det i sin garderob i sitt föräldrahem utan att nämna det de senaste åren.

Igår då. jag fick kramp i min tv-spelstumme och drog ner på stan.
Träffade några polare som jag inte brukar träffa så ofta numera, mest för att våra liv skilts åt av moder justitia.
Min bror och jag var först ut.
Sedan en sväng på Kellys.
Där har vi hängt i massor av år och igår ifrågasatte jag varför.
Första senariot var ett par som knullade på toaletten, haha. FFS!!! Det var jag nog lite för nykter för att se. Haha.
Sen lukten.
Och så folket.
Man känner knappt igen en enda jävel som hänger där nuförtiden.
Well, jag har kanske blivit för kräsen?
Jag gillar Kings Head bättre i alla fall.
Men vi gick inte dit, utan till nästa skabbhål efter att ha hittat Spattis, Fimpen o 2 av deras vänner.
Tillslut tröttnade jag och åkte hem.
Jag hatar spårvagnen på helgnätter.
Vem som helst fattar varför.
Och om de e jobbigt o åka den när man e full, så e de fan inget jämfört när man e nykter.
Nästa gång ska jag fan åka bil hem.

Kommentarer
Postat av: Nickersson

Förstår du nu varför jag går ut så sällan?=)

2007-07-29 @ 10:50:52
URL: http://arbetarperspektiv.bloggtopp.com
Postat av: Kalle

Det är dumt att lämna lägenheten nykter..

2007-07-29 @ 14:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0