Silverstein

Sjukt grym spelning igår!
2 förband som knappast var att hurra för, den ena hette The Vincent Black Shadow men de andra bandet missade jag helt namnet på...
Det var längesen jag kände mig så gammal på en spelning. Hade jag inte vetat att åldergränsen låg på 18 så hade jag gissat medelålder på ungefär 15-16.
Ett särskilt hyttande med näven till de omogna tonåringarna som stod och hällde öl på folk från balkongen, jävla snorungar! Det var nog tur för dom att de 2 galna sxe-pojkarna som stod bredvid mig inte hittade dom...

Jag o Anna hookade upp med Linus o Tina, som nog hade hållt igång ett bra tag. Haha.
(linus i vingligt tillstånd kan vara kul)
Det var duktigt med röjj under det 2a förbandet, med lite olika sorters moshing och "slagsmål" och tempot var på topp när Silverstein tog över scenen...
Det var en underbar känsla redan genom introt och de spelade nog de flesta av mina favoriter iaf.

Topp 5 Silverstein:
1.Smile In Your Slepp
2.My Heroine
3.Smashed To Pieces
4.My Sword vs. Your Dagger
5.When Broken Is Easily Fixed

Anna fick sin Silverstein-tisha och nog var vi nöjda när vi gick hem med ömma fötter, halvt döva o med diverse blåmärken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0