Nu e de jul igen...

Om mindre än en timme är det julafton och det enda jag kan fokusera på är att jag får öppna det stora paketet min mor gett mig.
Jaja, de e kanske en aningens tidigt men jag släpade på det över halva skåne och har väntat sjukt länge på att få öppna det! (haha)
Även om jag den senaste veckan har förklarat innebörden av att INTE berätta för folk vad de ska få i julklapp och vitsen med att vänta tills julafton för min "systerdotter" Bianca, så är jag som vilket annat "barn" som helst som har svårt att ge sig till tåls.
Liksom, vi har en klädd julgran med paket under...vi har julpyssel och Frank Sinatra sjunger julsånger från högtalarna...I just can't wait anymore!

Imorgon bitti ska jag upp tidigt och laga min egna vegetariska julmat som ska tas med till Majorna för det sedvanliga firandet hos "familjen".
Vegansk pepparskinka, vegansk sill och sojakorv + sojakyckling.
(Attans nu blev jag hungrig, igen!)
Kanske blir det utgång senare på julaftonskvällen, ryktas om Jeffreys...annars blir det att vila upp sig inför juldagen, då det sedvanliga härjandet på Vibes är inplanerat.

Tills dess ska jag fundera på vad jag egentligen ska med den här bloggen till.
Jag är inte så stort fan av att blogga, not really. Å andra sidan kan det vara skönt att bara skriva om en massa skit o annat kul som händer...
Vi får väl se...efter julen I guess.
Sååå...God Jul på er alla tokar!

39 min till julafton....

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Vad fick du???

2007-12-26 @ 23:17:54
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se
Postat av: freddan

Men vad var det i det stora paketet???? spännande:)

2008-01-01 @ 01:45:28
Postat av: amanda

de var ju så klart en mixer/blender-duo...så nu kan ja göra drinkar, smoothies o pureér!

2008-01-01 @ 22:52:15
URL: http://mandax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0