Waterfall

Kvalitetstid med min far idag.
Det var mycket trevligt, det var längesen vi umgicks mer än bara 2-3 timmar på en dag.

Vi har pratat mycket om allt och inget, det gamla och framtiden.
Allt känns mycket bra och jag börjar lämna det mesta bakom mig.
Hoppas jag i alla fall, det känns så.
Och nästa vecka blir allt lite lättare...

Så nu sitter jag och planerar min dag och resten av ledigheten.
Lyssnar på Stone Roses, deras första skiva (som är s/t) är nog en av det bättre skivor jag vet.
Lite myspys hemma med en kopp te, dåligt väder utomhus och min säng.
Känner mig lite tryggare på övningskörningen nu, så det kommer gå alla tiders på måndag.

Snart dags att köpa nya byxor. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0