VIRUS!

Veckans nya virus tar över din MSN och skickar sig vidare genom dina kontakter som är online.
Detta är vad jag och 10 andra vänner fått erfara ikväll.

Det började med att det kom en zip-fil från en kompis.
Rolig topic på den gjorde ju att man i god tro tog emot skiten och öppnade den eftersom man trodde att det var ett roligt skämt.
När man sen inte fick svar på vad som skickades så kollade man ju efter.
Inte ett jävla program mot virus o dylikt eller brandvägg kunde ju stoppa skiten heller.

Msn började flippa och konversationsfönster öppnades och stängdes.
Förhoppningsvis, som jag uppfattade det, så var det bara de som var online just då som fick detta ofrivilliga fil-överskicket.
Så alltså, min dator och många andras datorer är smittade med ett fucking jävla virus som ingen vet hur fan man ska hantera.
Frågan är var eller vem det började hos.

Jag är så jävla förbannad just nu.

Så sprid det till alla ni känner och se upp för vafan folk skickar, även era nära polare.
Jävla virushelvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0