Take me anywhere

okej då, helt otippat kaos.
jag har nog aldrig blivit så sårad någonsin.
så hur hanterar man det?
jo, man blir förbannat jävla elak tillbaks.
typ som djungelns lag: äta eller ätas...
jag föredrar att gå vinnande ur fighten.

imorgon är det jobb igen.
och kanske lite yoga efter det.
jag behöver avslappning.
det tar så onödigt mycket energi att vara arg och ledsen.
borde sluta med det...

så idag då, lite fika o häng på stan.
kanske lite vattengympa o så e de dags för övningskörning också.
nervöst som fan.
fast attans vad skoj det kommer bli... man kan ju alltid hoppas att alla pensionärer håller sig inomhus.
hoho.
som sagt, jag har inte kört bil på 6-7 år.
frågan e om jag kommer ihåg nått, men det återstår att se.

helsingborg till helgen kanske, haka på någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0